Delsum

Fast leveringtjenestegebyr

Leveringsgebyr pr km

Tips til EatFood

Totalbeløp

Refusjonsregler

Generelt
Vi i Eatfood ønsker å gi våre kunder den beste opplevelsen når de bruker plattformen vår. Hvis du ikke er fornøyd med din bestilling, vil vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg.

Endring eller avbestilling av bestilling

Endring eller kansellering av en ordre er ikke tilgjengelig på grunn av normal funksjon av systemet.
Vi tilbyr en tjeneste som har en begrenset tid for produktlevering. Hvis det var mulig å kansellere eller endre bestillinger, ville dette føre til forsinkelser og forvirring.

Reklamasjon
Dersom du mottar en bestilling som ikke er i samsvar med dine forventninger eller som er skadet eller feil, vennligst kontakt oss umiddelbart slik at vi kan hjelpe deg. Vi vil vurdere reklamasjonen din og tilby deg en reparasjon, erstatning eller refusjon etter eget skjønn.

Refusjon

Refusjon for en bestilling gjøres kun i spesielle tilfeller.
Hvis vi ikke kan levere bestillingen din, refunderer vi hele beløpet du har betalt. Refusjoner vil bli behandlet tilbake til den opprinnelige betalingsmåten du brukte ved bestilling, med mindre annet er avtalt.

Endringer i Refusjonsregler
Vi forbeholder oss retten til å endre disse refusjonsreglene fra tid til annen. Eventuelle endringer vil bli publisert på vår nettside og vil gjelde fra det tidspunktet de er publisert.

Kontakt Oss
Dersom du har spørsmål eller bekymringer om vår refusjonspolitikk, vennligst kontakt oss på: info@eatfood.no